Last lesson 義務教育最後の授業
3年生は義務教育最後の授業を終えました。
最後の授業は英語。いつものように英語の歌を歌い、入試問題の過去問に挑戦しました。
明日は多くの生徒が公立高校の一般入試を受験します。
これまで学習してきたことを生かし、実力を出し切れるよう応援しています。
君たちならできる!
They gathered in Budokan and had an English lesson.
They enjoyed singing an English song as usual.
Tomorrow many of them have an entrance exam.
I hope you will be able to do your best.
Good luck!
Never give up!
You can do it!